Kundeservice
Har du spørgsmål til kundeservice?
Herunder har vi samlet nogle få svar, hvis du har spørgsmål på forskellige praktiske ting, der handler om bestilling og modtagelse af mad ud af huset. Vi har forsøgt at gøre det nemt og overskueligt med svar på de mest almindelige spørgsmål.
» Bestilling af festmad: Hvornår skal jeg bestille festmad til festen?
Kundeservice svar: Bestil i god tid for at være sikker på, at vi kan levere maden til din fest. Så reserver datoen så snart du ved, du skal holde fest. Du kan efterfølgende ændre i menuen og antal helt frem til 5 dage før leveringsdatoen.
» Hvad er det mindste antal kuverter,der kan bestilles til levering?
Kundeservice svar: Mindste antal kuverter er 10 kuverter pr. bestilling.
» Vedrørende allergier - ingredienser der er udvalgt til maden, som provokerer din allergi ?
Kundeservice svar:
Vores mange års erfaring med allergikere fortæller os, at personen som har allergi selv bedst ved, hvad han/hun kan tåle, og ikke tåle. Derfor anbefaler vi klart, at vedkommende der har allergi selv kontakter Fest Diner direkte eller via mail for at få en afklaring om festmaden, hvis man er i tvivl. Vi kan oplyse om specifikke produkter indeholder gluten – mælk - nødder - skaldyr, som er de mest almindelige råvarer der forårsager allergi. men vi kan desværre ikke oplyse om sporstoffer i råvarer.
» Hvor mange skal jeg bestille til, hvis der er børn med til festen?
Kundeservice svar: Hvis børnene er under 6 år, kan de godt være 2 om at dele en kuvert. Vær dog opmærksom på at få bestilt en ekstra ret af de retter, der er portionsanrettet. Derved sikrer I, at der er til begge børn.
» Gode råd og vejledning:
Sørg for at have den nøjagtige leveringsadresse med vejnavn, husnummer og postnummer samt by klar ved bestilling, da chaufføren skal bruge dette for at finde vej på leveringsdagen.
Sørg for at have et mobiltelefon-nummer, så vi kan ringe dig op på selve dagen. Skal I andet på festdagen eller f.eks. i kirke inden festen, husk da at finde hjælpere, som kan tage imod maden, hvis du ikke selv kan være på feststedet. Husk i dit menuvalg at tage højde for de køkkenfaciliteter, du råder over på feststedet.
Åbningstider for kundeservice:
Mandag - Fredag: kl. 8.30 – 17.00
Lørdag - Søndag: Lukket
» Ændringer til en ordre:
Kundeservice svar: Ja, der kan rettes i antallet af kuverter helt frem til 5 hverdage før leveringen af jeres festmad.
Kan der ændres på jeres menukort? Kundeservice svar: Som udgangspunkt er alle menuer sammensat til en specialpris og kan derfor kun købes med den fastsatte sammensætning. Ønskes der ændringer i menuen, kan vi sammensætte den ud fra ønskerne, men den samlede pris udregnes på baggrund af det, den nye ret koster i forhold til den ret, der byttes ud. Dvs. at det både kan blive dyrere eller billigere end før.
» Betaling af festmaden:
Kundeservice svar: Der kan betales online med Dankort, samt der kan overføres til Danske Netbank eller kontant ved leveringen af festmaden. For virksomheder med cvr nr. kan der sendes en regning netto 8 dage. Hvis der er betalt tæt på madleveringen.
Svar: Er betalingsdatoen overskredet, skal du blot vise kvitteringen for betaling af maden til chaufføren, der leverer din mad. Du kan også altid betale med Dankort, hvis du ringer til kundecentret på telefon 86 92 14 22.
» Hvornår er seneste mulige bestilling af festmad?
Kundeservice svar: Bestil jeres mad i god tid, så i er 100 % sikre på at køkkenet har plads til jeres mad bestilling. Er der plads i vores køkken, kan vi leverer mad fra dag til dag.
» Hvad koster maden?
Kundeservice svar: Alle priser er pr. kuvert, og alle priser er inklusiv moms. Dertil kommer der levering og afhentning af brugt service ekstra på prisen.
» Hvilke områder i Danmark leverer I festmad?
Kundeservice svar: Vi leverer mad ud af huset i Silkeborg - Randers - Horsens - Vejle - Aarhus - Viborg - Djursland og omegn. Er du ikke på listen så kontakt vores kundeservice for leverings pris på jeres festmad.
» Hvor stor er transportprisen?
Kundeservice svar: Det koster mellem 149 og 349 kr. at få festmaden bragt ud, alt afhængig af hvor i bor. Det koster 99,00 kr. at få afhentet det brugte service.
Hvornår kommer maden og er er den varm?
Kundeservice svar: Vi leverer din mad senest en time før aftalt tid. Du har dermed god tid til at sætte din mad på køl og gører klar til servering. Vi leverer den varme mad i varmekasser, som kan holde sig varmt 2 timer efter levering, så er maden stadig varm og klar til bordet